Jak schudnąć do ślubu?

jak-schudnac-do-slubuJednym z najważniejszych wydarzeń w życiu każdego człowieka jest ślub. Nic więc dziwnego w tym, że w tym szczególnym dla nas dniu pragniemy wyglądać szczególnie. Aby poprawić swoją urodę odwiedzamy kosmetyczkę, fryzjera i stylistkę. Niestety, nie każdego defektu kosmetycznego można pozbyć się w krótkim czasie. W dzisiejszej publikacji pragniemy odpowiedzieć na pytanie, które stawiają sobie głównie panny młode, a mianowicie: „Jak schudnąć do ślubu?„.

Zazwyczaj ślub planowany jest z dużym wyprzedzeniem. Warto już po samych zaręczynach pomyśleć o naszej figurze i od razu podjąć działania zmierzające do zmiany sylwetki. Proces ochudzania jest bowiem długotrwały i wymaga wielu poświęceń.

Zmień nawyki żywieniowe

Uwielbiasz fast-foody, budyniowe deserki i słodkie soki? Niestety musisz obejść się smakiem. To z całą pewnością nie są odpowiednie nawyki żywieniowe. Jak zatem się odżywiać by schudnąć?

Przede wszystkim należy zadbać o odpowiedni bilans w diecie (ilość węglowodanów, białka i tłuszczy oraz kalorii) odpowiadający danej osobie (trybowi życia). Najrozsądniej jest skorzystać z usługi dietetyka, który pomoże ustalić jadłospis na podstawie indywidualnych preferencji. Koszt stworzenia diety oscyluje w granicach 100 złotych.

Alternatywnie, można skorzystać z tabeli kaloryczności i na jej podstawie w pojedynkę ustalić posiłki. Należy jednak pamiętać, by posiłki składały się głównie z węglowodanów złożonych i pełnowartościowego białka. Ponadto, należy ograniczyć spożywanie niezdrowych tłuszczy. Można je zastąpić oliwą z oliwek.

Zmień tryb życia

Większość ludzi borykających się z nadwagą preferuje siedzący tryb życia. Zdecydowanie rzadziej otyłość dotyka osób aktywnych. Wynika to za faktu, iż organizm spala większą ilość energii podczas wysiłku fizycznego, co sprawia, że węglowodany nie mają okazji zamienić się w tłuszcz. W przypadku odchudzania należy gwarantować organizmowi tyle ruchu, by zarówno wykorzystać dostarczane węglowodany, jak i pobierać energię z materiału zapasowego (tłuszczu).

Dlatego też, treningi powinny być wyczerpujące i realizowane systematycznie. Tak, by organizm nie miał okazji zamienić węglowodanów w tłuszcz.

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *